Hai Everyone !

Share everything here . Let it out here . Guarantee we'll be feelin' alright ;)

Monday, September 12, 2011

First Day

ARRRGHHHHHHHHHH ! Tak suka belajar kat sini.

Ini laa yang aku rasa nak buat. aku rasa nak jerit kuat kuat je. rasa nak menangis pun ada. Pendam laa dulu kan. tapi tak lama nie, meletup jugak nanti kang -,-

Hmmph. Kuliah Accontancy dah start tadi dan aku pun belajar topic 1. setakat nie aku boleh laa paham lagi. Lecturer pun macam sporting la jugak. Alhamdulillah laa untuk yang nie. 2nd class tak best. kelas Miss NoorAyuni macam sedikit boring sebab bagi aku, dia tuu tak tahu nak lecture student. dia nak 2-Ways Communication dari student, tapi dia sendiri tak tahu nak berkomunikasi. tiba tiba je bagi assignment. dah lah tak explain ape ape. Bajet aku dah tahu semua. At least, Miss kena laa jugak bagi briefing pasal subject tu. Tiba tiba kena buat report laaa, journal laaaaa. apa benda semua tu ? Basic pasal benda benda tu pun aku takda hang tauuuu ?

No comments:

Post a Comment