Hai Everyone !

Share everything here . Let it out here . Guarantee we'll be feelin' alright ;)

Saturday, September 10, 2011

Kedah Darul Aman

WHOAAA WHOAAAA ~

aku dah sampai Kedah dah pun. Apa aku rasa? _______ HIHIHIIII -,-
seronok, teruja, gembira. walaupun tak seperti Shah Alam, yang penuh dengan Mall kiri dan kanan tu, TAPI kat sini ada benda yang aku tak jumpa kat bandar bandar besar . that is PEACE. patut laa nama dia Kedah Darul Aman. memang betul betul aman pun. aku bangga jadi anak Kedah sekarang ;)

Suasana kat Merbok tidak lah seteruk yang aku sangkakan. Best hapeee kat sini. takda RapidKL, takda KTM . yang ada cuma laa Bus UiTM . aku rasa, dengan suasana macam nie, boleh buat aku sedar kot yang kat sini laa betul betul tempat untuk aku belajar . Ok, aku tahu yang kemungkinan besar ini ialah peluang terakhir untuk aku belajar dan bergelar sebagai seorang pelajar. Lepas Degree tak tahu laa kan nak sambung Master ke tak . yang nie kena tanya Hubby aku dulu . So, mak aku kata gunakan peluang ini dengan sebaik mungkin. sebab kita tak tahu apa yang jadik dengan future kita . Entah jadi orang ke tak lah aku ni. Entah berjaya ke tidak lah aku ini. Siapa tahu kan? Tapi InsyaAllah, Semuanya akan Okeyyyy ;)

Esok registration Faculty and kolej. dengan ini saya akan kembali kepada status pelajar bermula pada hari esok. Ya Allah, Engkau permudahkanlah urusan aku di sini. Guide me Ya Allah .

- Wan nurul ain bt wan sazali
- (20118834**)
- Bachelor of administrative Science (Hons) UiTM Kampus Merbok, Kedah

No comments:

Post a Comment