Hai Everyone !

Share everything here . Let it out here . Guarantee we'll be feelin' alright ;)

Wednesday, September 21, 2011

I just couldn't do ____

Maaf ....
saya salah ......
maaf dan maaf ........

Maaf kawan, sebab dah terkasar bahasa. aku tak tahu laa nak explain macam mana lagi. tapi aku nie memang jenis kasar orangnya, memang jenis kurang ajar orangnya. kadang kadang, aku tak perasan pun yang aku dah terlebih cakap sampai dah melukakan perasaan sesetengah pihak. *rasa teruk sgt. even boyfriend aku pun pernah kata aku nie teruk. dan bila aku tanya kenapa , dia kata tak tahu nak kata macam mana, tapi TERUK tu memang mengambarkan personaliti aku. Hmmp. aku pun rasa aku nie makin hari dah makin melampau. Bak kata Najib Rusli tadi, biasalaa laa tuu kalu dah jumpa Geng, memang macam tu.

Tapi, aku nie perempuan weyyyy. perempuan. dah laa pakai tudung, tapi perangai _______. APELAAAAAA KUTUK DIRI SENDIRI !

haihhh. esok nak jadik sopan laa, kihkihkih ;)

lagi satu,
Najib kata tadi, aku nie cepat marah. maksudnya dari segi percakapan aku tu laa. macam nak marah orang. bukan bercakap dalam keadaan tenang. mungkin nada suara aku laa kot yg tak kena. Ohhhhhh, dan sekali lagi, teruknya aku ~

and lagi satu benda yg Ajeb bgtau yang buat aku fikir sampai sekarang. " you deserve better than him aing" . HAH ? -_____-

No comments:

Post a Comment